Maaien - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu Maaien - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu

Maaien

Door: Xavier

Blijf op de hoogte en volg Xavier

05 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Dolní Lánov

Vandaag heb ik de hele dag gemaaid. Geen grote velden, maar de randjes ervan met een elektrische bosmaaier.
Nadat ik klaar was heb ik alles richting het grasveld geharkt. Dit wordt morgen met de grasmaaier meegenomen.

  • 05 Juni 2014 - 18:56

    Roel :

    Goed bezig

  • 06 Juni 2014 - 08:57

    Dianne:

    Wow!

  • 06 Juni 2014 - 16:47

    Aly Guchelaar Oma:

    Hoi Xavier
    Ik heb bij tante Janny en Henrieke helpt me even berichtje te typen,
    Je bent goed bezig en erg druk, houd dit vol!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xavier

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 6305

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Buitenlandstage Tsjechië

Landen bezocht: