Containeropstelplaats - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu Containeropstelplaats - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu

Containeropstelplaats

Door: Xavier

Blijf op de hoogte en volg Xavier

10 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Dolní Lánov

Vanochtend heb ik eerst de plek waar het zwembad komt, onkruidvrij gemaakt.
Daarna ben ik verder gegaan met de containeropstelplaats. Het straatzand was aangekomen en een deel hiervan heb ik verspreidt over de genoemde plek. Toen ben ik gaan straaten. En omdat we hier geen straatbandjes hebben, heb ik dit vervangen door houten schotten.

  • 10 Juni 2014 - 18:35

    Oma Riki En Koos Van Egmond:

    Hallo Xavier,

    Oma en ik hebben respect voor al het werk dat je doet!
    Stuur ook weer eens een foto mee

    Hartelijke groeten en hopenlijk gauw tot ziens!!!

    Oma Riki en Koos van Egmond

  • 11 Juni 2014 - 22:02

    Roel:

    Fijn dat alles goed lukt, ziet er top uit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xavier

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 79
Totaal aantal bezoekers 6299

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Buitenlandstage Tsjechië

Landen bezocht: