Stagegesprek - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu Stagegesprek - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu

Stagegesprek

Door: Xavier

Blijf op de hoogte en volg Xavier

20 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Dolní Lánov

Vandaag heb ik met mijn stagedocent gesproken, die gisteren was aangekomen. Ik heb laten zien wat ik heb gedaan en ze was erg tevreden.
Ook heb ik een klein detail in de stenentuin aangepast. Het loopgedeelte wordt wat uitgebreid. Dit omdat ik anders waarschijnlijk de tuin niet af krijg en het staat ook mooier. Zo heb ik al wat stenen anders neergelegd en maandag komen de rest van de stenen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xavier

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 6286

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Buitenlandstage Tsjechië

Landen bezocht: