Bodembedekkers - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu Bodembedekkers - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu

Bodembedekkers

Door: Xavier

Blijf op de hoogte en volg Xavier

23 Mei 2014 | Tsjechische Republiek, Dolní Lánov

Vandaag heb ik weer onkruid gewied. Over het gedeelte waar het onkruidvrij is gemaakt, heb ik worteldoek gelegd.
Tussendoor ben ik nog naar Vrchlabí geweest om even te helpen op de markt.
Toen ik terug was heb ik de planten tussen het worteldoek geplant.

  • 25 Mei 2014 - 16:34

    Oma Riki En Koos Van Egmond:

    Hallo Xavier,

    We hebben jou berichten bewonderd,
    en de foto's bekeken.
    Je bent er maar wat druk mee geweest!

    Hartelijke groeten van Oma Riki en Koos van Egmond

  • 26 Mei 2014 - 09:24

    Dianne:

    Hoi Xavier,

    Dat ziet er goed uit zeg!
    Zelf ook tevreden met het resultaat?
    Al met al best veel te doen!
    Leuk om het straks in het echt te zien.

    Groetjes Dianne

  • 26 Mei 2014 - 15:54

    Ina Alias De Buuf:

    dag Pier
    zo te zien heb je in ieder geval zonnig weer
    vraag me wel af waarom ik me nog druk maak over de tuin, jij doet het beter
    nog veel plzier
    groet ina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xavier

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 6323

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Buitenlandstage Tsjechië

Landen bezocht: