Geen stenen meer - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu Geen stenen meer - Reisverslag uit Dolní Lánov, Tsjechische Republiek van Xavier Guchelaar - WaarBenJij.nu

Geen stenen meer

Door: Xavier

Blijf op de hoogte en volg Xavier

04 Juni 2014 | Tsjechische Republiek, Dolní Lánov

Vandaag ben ik bezig geweest met de stenentuin. Dit bestond nu vooral uit het (je raadt het al) sjouwen van stenen.
Normaal gesproken kon ik de stenen vanaf een bult pakken en zo richting de tuin slepen, maar de bult is op. Nu moet ik iedere keer naar de Elbe met een emmer, om stenen te verzamelen.
Ik loop niet iedere keer van de Elbe naar de tuin, maar ik gooi het vanuit de emmer in een kruiwagen. In een kruiwagen passen ongeveer 4 emmers met stenen en dan loop ik richting de tuin om ze te dumpen.

  • 05 Juni 2014 - 10:43

    Janny Zijlstra:

    Dag Xavier,

    Leuk om je verslagen te lezen! Creatief bedacht en een goede oplossing dat je die stenen in een kruiwagen verplaatst, scheelt je heel veel loopwerk maar wel zwaar denk ik! Of altdat mee? Heb je het nog steeds naar de zin daar?

    Hoe is het weer bij jou, hier regent het momenteel gelukkig zijn de berichten voor de Pinksterdagen positief!

    Liefs,
    -oud-tante Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Xavier

Actief sinds 16 Mei 2014
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 6293

Voorgaande reizen:

15 Mei 2014 - 03 Juli 2014

Buitenlandstage Tsjechië

Landen bezocht: